۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۲۷۷۹
توکلیان با اشاره به اینکه به علت کمبود فضا نتوانستیم تمام متقاضیان را پاسخگو باشیم توضیحاتی را درباره رونمایی‌ها و دیگر اتفاقات چهاردهمین نمایشگاه قیر، آسفالت، عایق‌ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته ارائه داد.
کد خبر: ۳۵۳۳۱

قیر و اسفالت

 

 مجری چهاردهمین نمایشگاه قیر، آسفالت، عایق‌ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در رابطه با برگزاری  این دوره گفت:  امسال در نمایشگاه 130 شرکت  در فضایی حدود 12 هزار متر مربع  حضور دارند.امسال تکنولوژی‌های خیلی خاص، رونمایی‌های خیلی ویژه داریم که برای اولین بار در دنیا در حال رخ دادن است. در این دوره قیرهای خاص، قیرهای پلیمری مهندسی شده و آسفالت‌هایی با ویژگی‌های خیلی تخصصی که برای اولین بار در دنیا  توسط شرکت‌های دانش بنیان در معرض نمایش قرار داده شده.

در این دوره قیرهای خاص، قیرهای پلیمری مهندسی شده و آسفالت‌هایی با ویژگی‌های خیلی تخصصی که برای اولین بار در دنیا  توسط شرکت‌های دانش بنیان در معرض نمایش قرار داده شده.

مریم توکلیان ادامه داد: در چهاردهمین دوره انواع گریدهای قیری، صادر کننده‌های بزرگ قیر، در زمینه سیمان بتن،افزودنی های بتن و شرکت‌هایی که در خصوص  تولید کننده عایق‌های رطوبتی هستند مانند الیاف تیشو و مواد اولیه، شرکت هایی در زمینه شیمی ساختمان که محصولاتشان باعث افزایش کیفیت ساختمان‌ها می‌شود ،حضور دارند.

 

قیر و اسفالت

رونمایی از آسفالتی که تا 25- درجه یخ نمی‌زند| رایزنی تجاری سفارتخانه‌های مختلف برای حضور در بازار ایران

 توکلیان در پاسخ به سوال خطوط مبنی بر اینکه آیا نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل رشد داشته است یا خیر؟ گفت: بله حدودا15 درصد افزایش شرکت کننده داشتیم. آمار متقاضیان خیلی بیشتر از این  بود که متاسفانه به علت اینکه سالن‌های در اختیارما گنجایش بیشتر از این را نداشت نتوانستیم پذیرا باشیم،  که سال آینده باید

سال آینده باید افزایش متراژ بیشتری را در نظر بگیریم تا جوابگوی نیاز این صنعت باشد

افزایش متراژ بیشتری را درنظر بگیریم تا جوابگوی نیاز این صنعت باشد و امیدوار هستیم که سال آینده بتوانیم سالن‌های بیشتری را در اختیار بگیریم.

وی درباره میزان استقبال از این دوره تصریح کرد: خدا را شکر استقبال از نمایشگاه خیلی خوب است. هیئت‌های تجاری  از کشورهای چین، هندوستان، افغانستان، عراق، ترکیه و افریقای جنوبی داریم و از سفارت خانه‌های مختلف مرتب با ما در حال تماس هستند  تا رایزن‌های تجاری خود را به نمایشگاه بفرستند. با اینکه در حال حاضر ساعات اولیه را سپری می کنیم، پیش‌بینی می‌شود استقبال خیلی خوبی صورت بگیرد.

 مجری چهاردهمین نمایشگاه در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره رونمایی از یک آسفالت خیلی ویژه را داریم که این محصول در دنیا بسیار منحصر به فرد می‌باشد و تا منفی 25 درجه سانتیگراد یخ نمی‌زند و امکان این را دارد که در روز جذب نور و در شب بازتابش داشته باشد.

علاقمندان می‌توانند از ساعت 8 تا 15 از روز22 تا 25 آذر از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب ها: قیر آسفالت بتن #وزارت راه و شهرسازی نمایشگاه نمایشگاه بین المللی
ارسال نظر
آخرین اخبار